Massa mat, gott som tusan!

Tänkte visa lite vad jag käkat de senaste dagarna.
 
(null)
Jag har blivit tokig i filmjölk med rågfras och banan igen, en matsked linfrön brukar jag toppa med också. Detta är min standardfrukost varje vardag. SÅ GOTT!
 
(null)
En rensa kylen lunch. Lite stekt potatis, kycklingkorv,svamp och lite lök. Typ som pytt i panna.
 
(null)
Grillat. Say no more!
Älskar att grilla kycklinglårfile, så galet gott! Hemgjord tzatziki och klyftpotatis till. 
 
(null)
En snabb lunch igen. Svamppasta toppat med riven parmesan. 
 
(null)
Lunch/middag i farten, hemgjord kycklingkebabrulle. Kronfågels kycklingkebab, tortillabröd och massa grönsaker och hemgjord vitlökssås. Testade med libabröd också, funkade mycket bättre, man fick plats med mer mat ;) 
 
(null)
Sjukt god middag!
Kyckling i basilikasås. Recept hittar du HÄR
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0