Livet på paus


Hej allihopa. Jag hoppas allt är bra med er och att ni är friska. Usch och FY för detta coronamöget säger jag bara! Det stoppar hela ens liv! :(

Inställda middagar pga sjukdomar, babysimmet är inställt till efter påsk (är SÅ ledsen för det :’(  ) och öppna förskolan är stängd några veckor fram också..ja vad ska man göra, det är ju för allas bästa så klart. Men man blir så ledsen ändå. ❤️ Jag hoppas vi får fortsätta vara friska och att detta snart bara är ett minne. 

Jag myser runt hemma en massa nu istället, leker med Lowe som det händer massor med varje dag, kollar youtube, bakar, städar och pysslar. Jag gillar ju att vara hemma, vilket är tur ;) Får vänta på att alla bebiskompisar är friska från diverse förkylningar och liknande, så ska vi minsann ha en playdate!

Iallafall så kommer här lite hopplock på vad som hänt sen sist ❤️



(null)
Vi var på öppna förskolan häromveckan med alla bebiskompisar ❤️

(null)
En favoritsyssla som Lowe haft är att försöka plocka upp leksakerna i hans korg. Kul med massa grejor som man kan pilla på.

(null)
En härlig selfie i vårsolen

(null)
Vi blev bjudna på middag en Lördag hos mamma. Fisktacos stod på menyn. Så JÄKLA gott!
(null)Mamma hade gjort dessa, kommer tyvärr inte ihåg vad det hette, men galet gott var det!

(null)
Detta busfröets morgonhumör är helt jäkla underbart ❤️ Vi börjar varje morgon med bus och skratt. 

(null)
Helgens snacks. Linsbågar, linschips och grönsaker med dippa. Så himla gott!

(null)
Poppis att göra är även att sitta i i sitt gym och bläddra i sin bok, som han ÄLSKAR! Han letar till och med efter den om jag städat undan den. (null)
Idag har vi bara myst hemma, jag har städat lite medan Lowe lekt i sin gåbil. Sen tog vi en tripp till rusta & dollarstore.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0