I vår skötväska

Hej! Hoppas att allt är bra med er. 
Jag tänkte att vi skulle ta en kik på vad som finns i vår/Lowes skötväska. 
 
Vi börjar med skötväskan. Jag hittade denna på wish, av alla ställen, för 300:-. Jag är verkligen supernöjd med den, dels för att det är en ryggsäck och för att den är enkelt att ta med sig, dels för att den är liten med ändå rymmer så mycket saker.
 
Vi har en skötbädden som vi fick från Apoteket. Den är så smidig att ha med sig när man ska byta på Lowe och ex skötbord inte finns eller om skötbordet är lite nasty, haha!
En extra handduk är också bra att ha med som extra underlägg.
 
 
Lite blandade leksaker till Lowe finns ju så klart också. Prasselboken är en riktig favorit och så även apan.
 
Det finns även lite snacks. Lowe gillar både rån och majskrokar, jag tycker dock att rånen är enklast att ta med sig. Nu när han även börjat äta riktigt mat så ligger det alltid en sked i väskan också.
 
Två extranappar finns också. Dessa är dock inte några som används särskillt ofta då vi alltid har med napp till Lowe som oftast sitter fast i en napphållare.
 
Det viktigaste är så klart blöjor och våtservetter. 
 
Extrakläder finns också, dock används de inte så ofta. Fick byta ut alltihop nu för ett tag sen då det låg kläder i storlek 56 kvar, haha! Lääängesedan de passade ;) 
 
Sen kommer vi till the good stuff, haha. Eller ja, nödvändigheter för en mamma iallafall. Det saknas en borste på bilder dock. 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0