Alla mina headers

Jag tänkte vi skulle kika på hur mina headers sett ut under mina snart 8 år på denna bloggen. 
Ni kanske är nyfikna på vad mitt bloggnamn betyder också, det är Latin och betyder En blomma.
 
September 2012, detta är min första header här på bloggen .
 
Jag upptäckte en gratis redigeringssida på nätet där man kunde fixa fina fonter och bakgrunder. Så då fick det bli en vintrig header samma år. Jag gillade att ha min header efter vilken årstid det var.
 
2013 hade jag denna headern ett bra tag. Jag hade börjat hitta träningen och åt väldigt bra vid den här tiden. Så jag nichade väl min blogg lite mot tränings- & mathållet. Började göra mina headers som små collage.
 
 
Slutet av 2013 hade headern fortfarande samma collage-tema, fast med lite andra bilder. Gillade att göra collage för att man skulle få en hum om vem jag var och vad bloggen inriktade sig på. 
 
 
Januari 2014 fick bloggen denna headern. Nytt år och ny motivation. 
Träning, mat & skola dominerade bloggen. 
(Ett av mina bästa år någonsin ♥)
 
 
 
 
Andra hälften av 2014 fick bloggen ännu en ny header. Jag gillar mina motivationscitat i collagen, känns peppande och positivt liksom. 
 
 
 
 Sen blev det Januari 2015 och det var dags att fräscha upp bloggen igen. Älskade att lägga på den där glitter-stjärneffekten på alla mina bilder & collage. 
 
I September 2015 kom min första en-bilds header eller vad man ska kalla det. Lite hösttema på denna. 
Rasmus som hjälpte mig att fota.
 
 
I Januari 2016 kom denna headern upp. Snö på marken och fina ljusslingor i bakgrunden. Mys!
 
Våren kom och så även en ny header. Sommrig och fin.
 
 
Mars 2017 kom denna headern. Denna är jag minst nöjd med. 
 
Så den bytades snabbt ut till denna en månad senare. Älskar denna graffitiväggen!
 
I November samma år fick denna header pryda min blogg. Bilden är tagen upp hon min mormor & Morfar i småland. Mysig tycker jag. 
 
I September 2018 fotade vi bilden som jag har som header även idag. Älskar den så mycket så vill inte byta. 
 
 Men så klart så fick det bli en lite vintrig header i Januari 2019 (Gravid med Lowe här, men det va det ingen som visste när bilden togs i mitten på December) 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0