Fantastiska sommardagar

Hej Juli! Kan ni förstå att jag om lite mer än två månader är tillbaka på jobb igen..hemska tanke! 
 
Det är lite kul ändå, förra sommaren ville jag skulle ta slut fort som attan så jag kunde få ha Lowe här. Denna sommaren nu behöver aldrig ta slut! 
 
Jag fick mitt jobbschema för hösten igår, så nu är det liksom på allvar och verklighet igen. Vart tog ett helt år vägen? Jag har inte den blekaste aning. Tråkigt nog så har ju våren blivit så tokig, så där av har väl tiden gått fort?
 
Iallafall, för att prata om något roligt så tänkte jag vi skulle kika på bilder sen förra veckan. Hade en fantastisk helg!
 
 
(null)
Jag köpte ett nytt gymkort. Så nu mera är det gymträning efter att Lowe går och lagt sig på kvällen. 
(null)
Denna duktiga kille står nu mera med stöd och nu precis innan hans 10-månaders dag så knäckte han koden till att krypa. 
(null)
Lowe fick även sitt livs första hårklipp. Men denna pågen har hår efter sin pappa, ja säkert efter sin mamma också. Haha! Tjockt är det och måste hållas i trim. 
(null)
Vi var hemma hos Olivia en eftermiddag och badade i hennes svärisars pool. 
 
(null)
Även vår pool här hemma har varit poppis. Nu när det varit så himla varmt!
 
(null)
En Torsdagkväll var vi hembjudna till mamma & Urpo. Så himla trevligt och massa god mat!
(null)
Denna donnan sydde en sommarklänning till sig själv. Jag är så sjukligt nöjd över denna ska ni veta!
(null)
En helgfrukost när den är som bäst. 
 
(null)
En Lördagmorgon spenderas ju bäst i bara blöjan. Himla roligt att sitta och titta ut i trädgården på sin pappa som fixar där ute.
(null)
Vi var bjudna på födelsedagsgrillning hemma hos Filip & Maria. Vi klädde oss somrigt och jag smackade på mig min älsklings hatt. (Som jag använder på tok för sällan!)
(null)
Vi grillde och till efterrätt fick vi denna fantastiska jordgubbstårta.
(null)
Jag & Josse ❤️
(null)
Under Söndagen åkte vi ut till Svaneholmsslott med pappa, Randi, Olivia & Freija. Vi gick en runda i skogen och skulle precis sätta oss och fika när det började spöregna. Så vi åkte hem till oss i stället och dukade upp massa gott. Vi fick även träffa Olivias nya bebis, 3,5 vecka gammal. Hur sjukt!
(Har Lowe varit SÅ liten?!) (null)
10 månader. Helt galet!!
(null)
10-månades dagen firades med jordgubbar och kaffegrädde 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0