Veckan i bilder

Hejsan hej!
Jag tänkte att vi skulle kika på hur veckan varit. Här kommer lite bilder. (null)
Jag var så galet sugen på pizza nu i veckan. Hittade för ett tag sen ett recept på pizza utan jäst fast med bakpulver istället. SÅ gott!

(null)
Lowe har börjat komma in i en så underbart gosig fas nu. Så fort han ser Rasmus så smajlar ha stort. Jag blir helt varm i hjärtat av det ❤️

(null)
Ja, jag skulle ju fältslag få till en kategori med matsedeln..haha gick så där. Här är iallafall en maträtt. Kyckling och purjolöksås med pasta. Så himla gott!
(null)
Jag har hittat en grym tjej på youtube som kör hemmaträningspass. Köpte hem ett gäng miniband att träna med. 
(null)
Här är en annan lunch från veckan. Falafel med ris & vitlökssås. 
(null)
Stora killen som tränar på att sitta. Vi är inte riktigt där än, men han kan sitta med stöd. Duktig ❤️
(null)
Jag fick feeling en dag och gick ner på stan en runda. Kände för att piffa till mig lite och resultatet blev så här. 
(null)
Hittade en ny schampo och balsamserie som jag tänkte pröva. 

(null)
Fixade även två par nya träningsskor. Vilket jag var i stort behov av. (Sulan håller på att få av på mina andra.....)
Dessa ska jag ha när jag går powerwalks ute tänkte jag.
(null)
Och dessa ska jag ha påtråningen 
(null)
Detta har blivit mitt nya favorit mellanmål. Tomat och örtsalt är så galet gott. Även Philadelphia och knäckebröd är en perfekt kombo.
(null)
Papp var och hälsade på en stund igår. Då tog han denna fina bilden på mig och Lowisen. ❤️

(null)
Igår blev det även ett pass på Friskis. Har börjat gå på delas Gympapass på Söndagar och det är så sjuuukt roligt!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0