Slut på ledigheten

Då var semestern slut och Rasmus har börjat jobba igen, och jag & Lowe är själva hemma.
Ska allt säga att det var riktigt tomt att vakna utan Rasmus bredvid sig i morse. Som tur var så han vi säga hejdå innan han åkte till jobb och han kom hem på både frukosten och lunchen.

Ja, jag gillar ju att vara hemma och gå runt och mysa, jag är en hemmatjej. Men jag blir lite knäpp av det. Så nu ska jag börja ta mig ner till öppna förskolan med Lowe. Varje Tisdag förmiddag har dom babyrytmik, så det ska jag försöka vara med på och sen är det babysim på Torsdagarna. Då kommer man ut iallafall 2 gånger i veckan. 

Det ska bli en bra vår har jag bestämt mig för. Jag ska njuta varje dag fram tills Lowe börjar förskolan i September, av att få spendera så mycket tid med honom. Har redan separationsångest inför förskolestarten, haha!

Iallafall så har vi bara myst hemma idag. Jag har fått städa och tvätta medan Lowe sovit i vagnen. Strax ska jag knöla ner honom i den igen, för vi behöver gå och handla kattmat..haha! 

Jag tänkte förresten, i den mån det går, starta en ny kategori här på bloggen. Jag har ju bestämt mig för att bli duktig på att göra veckomatsedel, så hade det inte varit roligt att få ta den av den en gång i veckan? Vet dock inte om jag ska ha med hela recepten eller bara bilder. Någon som vill kan ju kommentera vad ni tycker skulle va kul.
Jag utmanar er!! 
Men tänker att kategorin kommer hela veckans mat eller veckomatsedel eller nått sånt. Håll utkik!

Men iallafall, mot affären och kattmaten

(null)
Här ser ni denna veckans matsedel. Helgen håller jag öppen om vi skulle vilja köpa pizza eller liknande. Tanken är att maten på Fredagen ska kunna flyttas till Söndagen också. 
Denna är köpt på Ica Maxi om ni vill ha en.
 
(null)
Jag startade upp denna Måndagen men en vrålgod frukost. 

(null)
Denna lilla filuren som lät sin mamma sova till kvart i nio idag, och som sov i över tre timmar ute i sin vagn idag. Älskar honom så mycket ❤️



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0