Måndag 20.e Januari

Hej! Då var det ny vecka igen, tiden springer iväg!
Helgen som varit har varit väldigt bra och mysig. Tror det beror på att vi haft sol och fint väder varje dag typ. Solen fick mig ut på en lång powerwalk med barnvagnen i Fredags, njöt av varje steg! 
 
Tänkte tillbaka lite på hur jag kände sista tiden under graviditeten och hur sånna saker, som tanken på en barnvagnspromenad, var sånt som höll min motivation uppe när det var riktigt tufft. 
 
På tal om barnvagn så var jag tvungen att rota fram sittdelen till Lowes vagn, bara för att testa hur det såg ut. Ja ungen försvann ju typ i den, haha! Så vi får nöja oss med liggdelen i någon månad till tror jag.
 
Helgen bjöd även på kalas för min systers hund som fyllde 1 år . Första hundkalaset jag varit på ;) Gillade konceptet starkt dock. Den bjöds på magisk fika, bland annat hembakade semlor, my god!
 
Veckan har även bjudit på träning och träningsvärk. Jag har mycket att jobba upp igen efter graviditeten kan jag säga. Som tur är så har jag min träningsvilja kvar, och ger 100% på passen. 
 
Nu peppar jag för en ny vecka, med förhoppningar om lite sol, babysimsmys och barnvagnspromenader.
 
Puss
 
(null)
Här startar vi varje morgon nu. Lowe gillar sin stol och jag gillar att han blivit så pass stor att han kan sitta i den. Mysigt att äta frukost tillsammans, speciellt på helgen när Rasmus också äter med oss ❤️
 
(null)
Nytränad mamma & nyvaken bebis.
 
(null)
Fick lite feeling och färgade håret mörkt på Fredagskvällen, på Lördagen kände jag mig lite fab och fixade till mig lite extra. 
 
(null)
Semlorna, herre min hjälp!!
 
(null)
Natten till Söndag var allt annatän rolig. Lowe vaknade minst 4 gånger, alltså en gång typ vaannan timme..Vi var så här lyckliga på morgonen. Stackars lilla kille, jobbigt för oss så klart men jobbigt för honom också som inte kommer till ro. 
 
(null)
Lilla killen, snart kan vi byta till sittdel. Tror Lowe skulle gilla det väldigt mycket, så han kan se sig om.
 
(null)
Rasmus var och jobbade lite under Söndagen. Så vi mös bara runt hemma. Att hänga i vår säng är poppis.
 
(null)
Dina ögon ♥
 
(null)
Och nu så startar vi Måndagen med detta goa leendet.
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0