Förkylningstider

Hejsan!
Jo men visst blev hon också sjuk! Jag som på riktigt trodde att jag skulle klara mig ifrån en förkylning blev så klart smittad. Så vi har väl gått igenom vår första såkallat familjesjukdom, haha! Alla har legat sjuka under 2 veckors tid. Som tur är så hann Rasmus bli frisk innan jag åkte på skitet..
 
Iallafall så är det vad som hänt dessa dagarna, kuuuul! 
Rasmus börjar jobba på Måndag och livet återgår till att vara vardag. I och för sig så är jag väldigt taggad på vardag på grund av några små saker.
 
1. Komma igång med träningen igen, ÄNTLIGEN!
2. Gå på babysim med Lowe varje Torsdag. 
3. Vi har bestämt oss för att bli duktiga på att göra matsedel för varje vecka, så jag har suttit och kollat upp en miljon recept. Samt att jag beställt mat på Willys för första gången, så roligt att klicka runt på deras hemsida. Easy shopping alltså!
 
Så därför ska det bli kul med vardag. Har även tänkt börja hänga lite mer på öppna förskolan med Lowe också. Fatta att han om 3 veckor blir 5 månader! Kan någon snälla berätta vart den tiden tagit vägen?? Han kom ju nyss? Men jag ska ärligt säga att han börjar bli väldigt rolig nu. Han snackar/jollrar, skrattar och rullar från rygg till mage. Envis som synden är han och är inte sen med att gnälla om det inte går som han vill, haha! Men han ger inte upp och är målmedveten. Man kan ju hoppas att det är personlighetsdrag som håller i sig ;) 
 
Anyway, nu ska jag fortsätta att kolla på youtube, äta choklad, bli frisk från min förkylning och tvätta färdigt min tvätt. Sen vid 13:30 så ska jag åka och hämta matvaror, så himla roligt!

Ha en underbar Fredag och en fantastisk helg. ♥
 
 
Mina älskade två ♥
 
En liten gladfis som fått en ny filt som jag fyndade på Facebook.

Rasmus har även byggt ett nygg gym till honom då han vuxit ur det andra. Lowe ska ju som sagt rulla runt och allt nu, så han rullar ut på golvet..Men Gymmet fick iallafall 10/10, godkänt!
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0