Babysim premiär

Dagen var kommer, som jag längtat! Babysimmet började idag. Och det var så roligt!!
Lowe var lite skeptisk när vi gick ner i poolen, men han fann sig snabbt och mös riktigt ordentligt när han flöt runt i vattnet. Jag kommer längta till varje Torsdag denna våren! Så skönt att veta att det händer något iallafall en gång i veckan. 

Efteråt gick jag med Lotta och åt en tidig lunch, bestående av en stor caesarsallad och en pepsi Max. Fint!

Trodde dock att Lowe skulle vara helt slut efter simmet, men det blev bara typ 1 timmes sömn. Kul kväll vi kommer ha ;) då jag är vråltrött just nu, men så är det. Jag ska mysa upp mig i soffan och titta på film medan Lowe underhåller själv i gymmet.

Puss

(null)
Lilla fisken. Han var så himla duktig! Inget skrikande eller tårar. Han låg så snällt på golvet och kollade runt på allt och alla. 

(null)
Mys!
(null)
Han somnande riktigt gott en stund. Det blir ju inte fika efteråt varje gång, så jag tänker att han kommer sova gott på promenaden hem sen.

(null)
Fantastiskt god sallad på Vattentornet 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0