Året blev 2020

Hej allihopa och hej 2020! 
Jag hoppas att ert år startat bra och att ni hade en härlig nyårsafton.
Mitt år startade väl inte riktigt som vi hade planerat, haha, men det blev bra ändå.

Det började med att Rasmus åkte på en förkylning någon dag innan nyårsafton, som fortfarande håller i sig. Oturligt nog smittade han även Lowe. Så vi har haft sjukstuga här hemma denna veckan. Peppar peppar, att jag slipper den!

Så som ni förstår grusades våra planer på nyårsafton ordentligt. Men vi hade en mysigkväll här hemma istället. Vi fixade en enklare trerätters middag, spelade Bingolotto och åt en massa gotte. Vid tolvslaget sov Lowe gott i vagnen, medan jag & Rasmus stod ute på trädäcket och skålade in det nya decenniet medan raketerna yrde i luften. Så över lag kan jag säga att den var en av de bättre nyårsaftnar jag haft. 

Nu blickar jag framåt och ser så framemot detta året och allt vad det innebär. Mest är jag exalterad över allt som vi kommer uppleva tillsammans med Lowe. Han kommer lära sig så mycket detta året och jag längtar efter att få vara med honom när allt sker. ❤️

Hoppas ni har en fortsatt fin helg och kolla gärna in min årsresumé för 2019 om ni har lust.

Puss & kram


(null)
Såhär glad var Lowe dagen innan nyårsafton. Två dagar senare var han förkyld och febrig. Lilla stackaren ❤️
(null)
Vi fixade en trerätters som bestod av:
Förrätt: Räksoppa
Huvudrätt: Fläskfilegratäng 
Efterträtt: chokladmousse med grädde och hallon
(null)
Enkel och god efterrätt.

(null)
Sen blev det chips, dipp & Bingolotto i soffan. Vi vann ingenting dock..

(null)
Vi fick ju klä upp oss lite iallafall. Jag tog på mig en fin topp men hade mjukisbyxor till den, haha! Lite smink fick åka på också, men det åkte av lika fort igen..

(null)
Sen har dagarna efter nyår sett ut såhär. Två sjuka killar och en trött mamma som inte fått sova så många timmar om nätterna, pga en liten bebis som hostar och kräker slem. Blä för förkylningar!!!!

(null)
Lilla kämpen. Som tur är så har febern försvunnit och nu är det bara en jobbig slemhosta kvar att tampas med. ❤️




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0