En kalasig helg

Hej allihopa!
Jag hoppas att allt är bra med er och att ni haft en bra start på denna veckan.
Min har varit bra och dålig. Bra för att jag levt på all uppvaktning jag fått hela helgen, då jag fyllde år i Fredags (29 år..omg...(får man använda omg när man fyllt 29??) ). Jag och Rasmus hade fått barnvakt till Lowe och gick ner till stan för att äta på Pinchos. Lördagen och söndagen innefattade kalas med familj och vänner. En riktig kalashelg! Så det var det positiva.
 
Det negativa har varit att Lowe varit så förkyld sen i Onsdgskväll och är fortfarande hostig och slemmig. Är rädd för att det varit RS Förkylning han haft, då bebisar får tjockt slem då. Tur i oturen att han fått upp allt iallafall, stackaren. Men nu är han på bättringsvägen och idag om en stund så kommer en massa bebisar och deras mammor på besök hos oss för lite fika, hur trevligt?! Och i kväll kommer mamma över och ska passa Lowe så jag kan åka iväg och träna, detta pusslande alltså ;) Men jag gillar det.
 
Ha en finfin resterande vecka, så hörs vi. ♥
 
 
(null)
I förra veckan så tog jag & Lowe tåget intill Emporia. Väldigt spännande att åka tåg tror jag Lowe tyckte ;)
(null)
Gröten är vi inte riktigt vän med än, men den ska gärna ätas själv. Självklart med lite kladd.
 
(null)
En styck förkyld bebis bjussade på detta under morgonen på min födelsedag, tjoho..
(null)
Kalas fin kille ❤️
 
(null)
Bästa med kalas är väl ändå fikan. Presenter absolut, men fika..SÅ GOTT!!
 
(null)
Det blev som sagt två kalas i helgen. Under Lördagen för familjen, då fick jag massa presentkort så att denna mamman kan shoppa lite kläder. Under Söndsgen fick jag dessa fina saker.
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Lowe har börjat smaka lite annan mat nu också. Bland annat har han fått smaka på morot, gurka som på bilden, apelsin och clementin, banan, Krossade tomater, smör, vatten, yoghurt,  Men amningen håller jag kvar ett tag till då den funkar så bra, och introducerat lite mat nu när han blir 6 månader. 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0