Veckas matsedel: kycklingsallad

Detta kan på riktigt vara en av de absolut enklaste och godaste måltiderna som finns! Detta brukar vi äta väldigt mycket under sommaren, då man kan göra en stor skål som räcker i flera dagar. Detta blev middag till oss samt tre matlådor. Fint! 


(null)
Jag kokade pastaskruvar som jag sen sköljde av under kallt vatten.
Jag stekte upp 4 stora kycklingfiléer och kryddade med grillkrydda & Chicken and steak krydda. Under tiden så hackade jag upp grönsakerna. 
Jag använde gurka, paprika, tomat & sallad i påse. 
Blanda med pasta & kyckling, rör om alltihop. 
På slutet la jag även till salladsost & majs på min tallrik. 

(null)


(null)
Serverade i en djup tallrik med Cesardressing till. Gott!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0