Påskhelgen 2020

Hej på er!
Hoppas att ni haft en fin påsk. Vädret har ju verkligen varit med oss denna helgen, helt underbart!
Vad har ni hittat på för kul? Haft påskmiddag eller så?
Vet ju att dom gått ut med att man inte ska träffas eller liknande, men jag tror nog många gjort det ändå. :) Vi spontanbjöd över Rasmus syster+man. 
 
Annars har faktiskt mest varit hemma dessa dagar, men det beror på att Rasmus lagt all fokus på att renovera färdigt vår hall. Det har varit lite tufft vill jag lova, att renovera med en bebis och en sambo (jag) som typ dör av tristess och uttråkning förtillfället( pga corona-skit-mög som gör att man inte kan/ska åka någonstans, och allt är stängt/inställt och det betyder bla. att det inte blir mer babysim denna våren. Vilket gör mig jävligt ledsen..samt att öppna förskolan också är stängd. Så man sitter här hemma och ruttnar bort och försöker var en så bra och underhållande mamma som man bara kan till Lowe..men det är inte alltid så lätt. Och jag får lite panik för att det känns som tiden går så fort, och att vi snart ska skola in Lowe på förskolan och jag ska gå tillbaka till jobb igen..och det känner jag inte allt för nu...ja, jag är stundtals lite bitter, men njuter ändå av varje dag jag får vara hemma med Lowe. )
Men stor eloge till Rasmus iallafall  ❤️ och hallen kommer bli väldigt fin.
 
Jag tänkte vi skulle ta och kika på några bilder från denna helgen.
 
(null)
I Torsdags gick rasmus på ledighet och jag hade då fixat ihopa en liten påskpresent till honom i form av några öl och några av hans favorit godisar. 
 
(null)
Vi fotade finaste bilderna på Lowebus under Fredagsförmiddagen. 
Älskar mitt barn så mycket, så jag vet knappt vet jag ska bli av ibland.
 
(null)
Eftersom det var påsk så fick jag ju slå til med en härligt gul outfit. 
 
(null)
Rotade även fram ennklänning jag inte haft på mig sen sommaren 2018. Prövade den utan större lycka under graviditeten (note to self: pröva inte dina vanliga kläder när du är gravid i 8.e månaden..haha!)  Men nu passar den igen, tjoho!! 
 
(null)
På Fredagen kikade även pappa (Lowes morfar) förbi och lämnade ett påskägg till Lowe med massa fina kläder.
Han fick även en påskpresent innehållande majskrokar och ett fint set med kläder av hans farmor & farfar. Samt ett påskägg med blandade  frukt- & grötklätmmisar av sin faster och ett fint gossedjur av sin moster ❤️
(null)
Älskade, fina du. Du gjorde vårt liv komplett.
 
(null)
Älskar dig så mycket!
 
(null)
Jag testade att baka något som heter "gröt-pinnar" till Lowe. Recept finns här 
Lowe gav dom två bebistummar upp. :D
 
(null)
Igår var vi hos Emma & Jonathan för att ta en fika. Lowe hade jättekul inne i Tyras & Mollys lekrum. Så himla kul det är att kunna sitta och leka med honom nu. Och även se hur han intresserar sig för andra människor. 
 
(null)
 
(null)
Och medan Rasmus var ute en runda med Lowe under kvällen så passade jag på att åka och träna ett pass på Friskis. Världens bästa sambo och pappa. ❤️ Så glad att han är min.
 
 
Idag ska vi bara vara hemma och Rasmus ska fortsätta renovera hallen. Sen är det tillbaka till vardagen i morgon.
 
Puss och kram ❤️
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0