Frågor till Er mina älskade läsare

Jag är SÅ nyfiken på vem alla ni är som går in här och kikar varje dag.
Om ni vill och har lust, kan ni inte svara på dessa frågor så jag kan få lära känner er lite bättre?
 
 
1. Hur hittade du min blogg?
2. Hur länge har du läst den?
3. Var bor du & hur gammal är du?
4. Vad fastnade du för på min blogg, som gjort att du fortsatt läsa den?
 
 
Puss & kram ♥
 
 
 


Postat av: Lotta

1. Hittade den genom länkning via Facebook tror jag.
2. Sen 2011.
3. I Trelleborg, 28 år gammal.
4. Kul att läsa om ditt liv ❤️

2020-04-23 @ 17:32:13
Postat av: Linnea

1. Du hade länkat den på din youtube kanal
2. Tror sen 2014, kanske?
3 I Ljungbyholm, det ligger vid Kalmar. Jag är 20
4. Tyckte den var rolig och läste om dina inlägg med sockerberoende efter videon du la upp om det på din youtube kanal.

2020-04-25 @ 11:20:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0