En hemmahelg



Hejhopp!
Då var det ny vecka igen och även den sista i April, på Fredag är det redan Maj! Någon, snälla stoppa tiden nu, jag ber!

Såhär har iallafall min helg sett ut. 

(null)
I Fredags kom Maja & Andreas över efter lunch för att hänga med mig och Lowe. Jag kunde köra iväg en timme i lugn och ro för att göra lite ärenden, medan dom hade roligt här hemma. 
(null)
Jag fyndade dessa böcker på Facebook till Lowe, så dom körde jag och hämtade. 
(null)
Dom fick tummen upp av oss båda.
(Jag bara älskar marketplace på facebook. Vi har gjort så mycket fynd och även sålt massa saker. Litet tips bara ombudet är något ni vill ha, kolla där först. Man kan spara lite pengar. )

(null)
Min syster har en liten vovve som heter Harry, och Lowe blir SÅ lycklig och skrattar så himla gott när Harry busar rundor. 
(null)
Lowe fick denna fina gungnalle i doppresent när har var tre månader. Nu 5 månader senare, något starkare i kroppen så var det äntligen premiär. Tror att minen säger allt ;) nöjd!

(null)
Vår fantastiska magnolia har äntligen slagit ut nu, så fint att mötas av den utanför köksfönstret.
(null)
Även hallen har börjat ta sig. I Lördags fick vi i en ny ytterdörr, äntligen!! 

(null)

(null)

(null)
Pappa var över en runda och busade med Lowe. ❤️

(null)
Vi har även fått hem en ny bilstol till Lowe, då han växt ur den andra. När blev han SÅ stor?!

(null)
Fick även tid över att fixa mitt hår. Så nu är det brunt och fräsch igen, utan någon utväxt. Tjoho!

Och det var min helg. En riktigt hemmahelg, men så är det ju i dessa tider.
Ha en fin vecka så hörs vi.

Puss ❤️



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0