En jobbig helg & fina foto

Hej allihop! Hoppas allt är bra med er. 
 
Själv är det bättre om än lite upp och ner stundtals. Det har varit en riktigt jobbig helg och jag har varit och är fortfarande väldigt ledsen. Det är så tomt här hemma nu när inte Tösen är här mer. 
 
Men nu det sista året har hon inte alls mått bra. Hon hade tappat massor i vikt, hennes tänder som fanns kvar var skit (oppererat bort typ 10-12 st och de som var kvar kunde inte opereras bort pga undervikt...) och vi tror även att efter Lowe kom så blev hon deprimerad pga den stora omställningen.
 
Och i Torsdags förmiddag kom hon in från sin lilla runda utomhus, och halva hennes ansiktet hade svullnat upp, precis som hon blivit stucken av något. I Fredagsmorse hittade Rasmus henne i garderoben helt lealös och hon blödde från munnen. Hennes kropp hade börjat stänga av. Så det var inget annat att göra, än att låta henne somna in. 
 
Men jag är ändå glad att det blev som det blev, för hennes skull. Även om jag dessa dagar nog gått igenom hela känsloregistert. Men hon mår bra nu, och jag vet att snart kommer vi här hemma må bättre också. ❤️ 
 
 
Men i går bestämde vi oss för att köra ut en runda till skogen, för att få tänka på lite annat och för att Rasmus ville fota mig och Lowe. Resultaten ser ni nedan.
 
Jag hoppas att ni får en superbra vecka, jag har bara inplanerat en mamma-bebis-träff senare i veckan, längtar! Annars blir det nog bara mys hemma och fortsätta med mitt nya intresse, att sy kläder.
 
Puss & kram. 
 
(null)
Denna bilden togs den 19 April förra året. 
 
(null)Och denna den 19.e April 2020. Min älskade Lowebus ❤️
 
(null)
❤️
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0