10 saker Ni inte visste om mig

 
  1. Jag har ställt upp i en uttagning till Talang. Jag sjöng "Stand by me", var riktigt dålig och gick inte vidare, haha! Men det var kul att få sjunga iallafall. 

  2. När jag gick i gymnasiet, i 3.an , så skolkade jag så mycket en tid att dom nästan tog studiebidraget ifrån mig. Stay in school kids! (Det var på den tiden när man kunde ringa och sjukanmäla sig själv om man fyllt 18 år...suck..) 

  3. Ett av mina drömyrken är att bli arkeolog, för jag tycker det är så grymt intressant med historia och hur världen sett ut innan oss.  

  4. Jag är rätt så mörkrädd och vi måste alltid ha lampan ute i köket tänd, så den lyser in lite i vårt sovrum. 

  5. Innan Lowe föddes så hatade jag att gå upp tidigt på morgonen, jag kunde sova till 2 på eftermiddagen. Men nu sen han kom så får jag panik om vi är uppe senare än kl 08:00.  

  6. När jag var ca 10-11 år så var jag med i en trafikolycka uppe i Stockholm och fick åka akut ambulans till sjukhuset, då jag slagit huvudet så hårt i bildörren på min sida att den öppnats. Men det var ingen fara med mig och jag fick åka hem samma dag. 

  7. Är lampan släckt i ett rum och det är mörkt ute, så måste jag sticka in handen och tända innan jag kan gå in i rummet, haha! (På tal om att va mörkrädd, dådå,haha!)  

  8. Jag har haft tre tandställningar (En lös tandställning & två fasta, var av en var en "räls") och även genomgått en tandoperation samt dragit ut två tänder.  

  9. Jag har varit med i ett reportage på SVT nyheter om luciavakan. Så himla roligt! HÄR kan ni läsa intervjudelen, tyvärr har dom plockat bort själva videon :(  

  10. Jag har svårt att göra mig av med gamla saker, som jag haft t.ex när jag var liten. Jag har kvar massor med gamla VHS-band från när jag föddes fram tills jag är 7-8 år & en VHS-spelare. Det har ett så himla stort affektionsvärde för mig! Min barndom var absolut inte felfri, men jag älskar att kolla tillbaka på den. 
Bild från Talanguttagningen


Hur många saker visste ni om mig sen innan? 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0