Så mycket händer

Hej!
Hoppas allt är bra med med?! Här rullar livet på i bebisbubblan. I morgon fyller Lowe 1 månad, och jag förstår inte var tiden tagit vägen men jag måste säga att ju längre tiden gå desto mysigare blir det, för han utvecklad hela tiden och det är så roligt att se hans framsteg. Lillkillen har så smått börjat öva på att hitta sin röst, och mitt hjärta smälter ju lite varje gång vi ligger och småsnackar. Jag är totalt jäkla kär i mitt barn, sjukaste kärleken jag någonsin känt för någon. ❤️

Iallafall så hade vi kalas för Rasmus idag och Lowe fick träffa två av sina kusiner, som är 2 veckor äldre än honom. Nu är dom 5 kusiner och alla är killar, den kaosen alltså, haha!! 

Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen då vi faktiskt fått lilleman att somna riktigt tidigt. Trött efter allt kalasande ;)

Puss
(null)

(null)

(null)
Mina två bästa ❤️

(null)
Lowe med tvillingkusinerna Wille & Elias



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0