Livet i bebisbubblan

Hej vänner!
Hoppas allt är bra med er? Här är livet i bebisbubblan övermysigt. Rasmus går in på sin sista lediga vecka i morgon och jag ska verkligen njuta av att ha honom hemma hos oss. Sen är jag själv med lillkillen under dagarna fram tills han börjar förskolan. Vad ska vi underhåll oss med? 

Iallafall så sitter jag och försöker få ihop min förlossningsberättelse här på bloggen. Jag hade typ skrivit allt och sen försvann inlägget..så jag får börja om igen..kul..
Men jag kämpar på med att få det färdigt. För just nu har vi en tre veckors kille som är väldigt mammig, snuttig, hungrig och gnällig. Men han är verkligen världens snällaste lilla bebis ändå när han väl vill. Vi får till och med sova på nätterna ;) 

Så ja. Jag tänkte att jag fick lämna ett litet livstecken och även tacka alla ni som går on här och kikar varje dag. ❤️

Vi hörs.
Puss 

(null)
Goskillen efter sitt första bad. 
(null)
Vi gick denna fina handduk med luva av min faster. Så så fin!
(null)
Vi fyndade en begagnad bärsele till en billig peng, för att se om Lowe gillade den. Och ja, han somnade.
(null)
Lotta och Joel kom över en eftermiddag för att fika. Två månader mellan dessa små killar. 
(null)
Gos med pappa
(null)
Vi gillar att åka bil och somnar väldigt gott. Men här ser vi bara väldigt skeptiska ut, haha!
(null)
Och sover gott gör vi också.
(null)
Vi åkte hem till min farmor för att hon skulle få träffa sitt barnbarnsbarn. Det skiljer 90 år och 1 dag mellan dessa två ❤️
(null)
Min fina lilla familj.
Jag älskar er ❤️
(null)
Min goskille. Fy så jag älskar dig!!
(null)
Vi var på ännu en kompisträff. Min kollegas dotter Hedda föddes dagen innan Lowe ❤️




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0