En helg med roligheter

Hejsan hoppsan!
Jag hoppas att ni har en fin Söndag. Planen idag var att åka till Torupskogen med mamma och gå en runda, men vi sköt på den tanken. Så jag har bara varit hemma och tittat på film. Rasmus är iväg och jobbar till kl 14 och Lowe sover, så jag myser upp mig i soffan med överblivet godis ;) Livet.
 
Annars har helgen bestått av tjejkväll hos Josse igår och i Fredagskväll var Rasmus på aw, så jag var hemma hos hans syster med Lowe och tittade på Idol och åt sushi. Himla mysigt. 
 
Nu ska jag mysa vidare.
Ha en fin fin dag.
Puss
 
(null)
Häromdagen skulle jag fixa både lunch och matlådor. Så Lowe fick vara med och titta på. Han höll sig nöjd nästan hela tiden, haha!
 
(null)
Detta morgonmyset slår allt.
Älskade lilla du ❤️
 
(null)
Lowes liggpose när han kollade på Idol i Fredags, haha!!
 
(null)
Redo för tjejkväll. 
Så himla kul att få klä upp sig och sitta och sminka sig en aning för länge, bara för att man tycker det är kul.
 
(null)
Ännu mer morgonmys.
Bästa som hänt i vårt liv var helt klart när Lowe kom ❤️
 
(null)
Gosiga familjen. ❤️



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0