Två veckor av roligheter och mys

Hej vänner!
Vilket hopp det blev här då, som vanligt..Dagarna bara susar förbi mig och jag lägger verkligen alla dygnets timmar på att umgås med Lowe och Rasmus. Tiden går som sagt fort och snart är Lillgrabben stor och har inte tid att gosa med sin mamma längre, så jag passar på ;)

Det har hänt mycket saker dessa två veckor, så jag tänker att vi kikar på det.

Puss ❤️
(null)
Jag & denna gosen har snart varit hemma i 2 månander tillsammans. Väldigt mysigt med stundtals är dagarna väääldigt långa. Plutten har ju fått in himla bra sovrutiner under dagen, så egentid har jag gott om. Men jag fyller inte den bed något bra och händelserikt ;)
(null)
Denna finisen som fyller hela 3 månader nu på Lördag. Var tog tiden vägen?!
(null)

(null)
Vi har varit på lite lekdater. Här träffade vi Hedda och hennes mamma, som även är min kollega. 
(null)
Och såhär snygg var man när det vankades familjemiddag hemma hos oss. 
(null)
Vi bjöd på en kycklinggryta med pressad potatis till. Och till efterrätt hade vi gjort vaniljpannacotta med varma bär till.
(null)
Så klart blev det Triominos spel!
(null)
De två finaste människorna i mitt liv. ❤️

(null)
Hade även en lekdate och fikastund med Lotta & Joel. 
(null)
Hur söta är inte grabbarna? Undrar så vilka dom blir när som blir äldre? Är dom kompisar då tro?
(null)
Jag har en liiiten besatthet av hängslebyxor på Lowe för tillfället. Men på riktigt, hur fint är det inte?!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0