Dop, fars dag & livet med Lowe

Hejsan!
Så kul att så många ville läsa Rasmus  förlossningsberättelse, besöksstatistiken bokstavligt talat exploderade!

Jag där emot tänkte dela med mig av lite bilder från min kamerarulle på vad som hänt i veckan och helgen.

(null)
Lillskrutten har blivit så duktig på att hålla upp sitt huvud. Vi tränar lite varje dag. Älskar att se hans framsteg.

(null)
När Lowe var inne i magen kallade vi honom för lilla humlan eller humlebumle som min mamma sa. Jag hittade en superfin body med humlor på i våras och nu passar den äntligen honom. (10 min efter denna bilden togs så spyde han ner den dock...)

(null)
Vi kör ju med City gross matkasse just nu och dom har haft något som heter höstkassen som vi prövat på. Här är en av måltiderna en soppa gjord på blomkål,potatis och palsternacka. Till det hade vi varm rökt lax och  egengjorda krutonger och vitlöksbröd.

(null)
Denna kombon har jag snöat in mig på när det gäller mellanmål som går snabbt.

(null)
När vädret tillåter så har det blivit mycket promenader med vagnen. Det är min egentid och jag brukar passa på att lyssna på en ljudbok.

(null)
Hela familjen. Som jag älskar oss!
Här var vi redo för att åka iväg på dop för Lowes kusiner.

(null)

(null)
Jag & Rasmus skulle bli faddrar så vi stod med framme o kyrkan när Wille & Elias döptes.
Lowe fick också vara med på ett hörn ;)

(null)
Mina två bästa killar ❤️

(null)
Det serverades massa god mat och senare god tårta.

(null)
I Söndags var det Fars dag. Rasmus första.
Vi hade bjudit hem Paulina på en fika kring lunchtid för att hon skulle få träffa Lowe. Senare på eftermiddagen kom min pappa och lillasyster med sambo & Rasmus föräldrar. Det blev fika på detta goda 

(null)
Min lilla glad skit som har ett jäkla humör för tillfället. 2 månader gammal och vet redan vad han vill..oj oj, haha! ;)






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0