Det blev November

Hej vänner.
Då var det ny vecka, ny månad och som vanligt så sammanfattar jag de senaste dagarna i ett inlägg. Ja det blir lite så nu innan man fått 100 % rätt på rutinerna med Lowe. Vi har sen två veckor tillbaka börjat få honom att sova ute på vårt trädäck i vagnen. Och hallelujah moment på det! Här inne har han som max sovit i typ 30-45 minuter och vi har inte velat ha det helt tyst, utan har spelat musik eller haft tv.n igång men vi upplever att han inte får en superbra sömn när vi är vakna. Men nu ute i vagnen så är det inget som stör honom och det märks, för nu helgen sov han i tre timmar utomhus när det regnade och jag tror han tycker det är väldigt mysigt nu när det blåser i träden och där är mycket fågelkvitter från buskarna. Detta i sig betyder att jag och Rasmus fått en himla massa egentid vilket resulterade i en sjukt produktiv förmiddag i Lördags då vi röjde i hela huset.
 
 
Helgen har även bjudit på fika med lite släktingar som inte kan komma på Lowes dop. Han fick fantastiskt fina presenter som kommer lekas mycket med i framtiden. Rasmus var i extas över bilen kan jag säga, han hade nog velat åka på den själv, haha! 
 
Vi var även och  satte ljus på farfars grav i Fredags ♥
 
Nu ska jag nog fixa lite lunch till mig själv, har en matlåda med en himla god köttfärssås som väntar på mig i kylen.
 
Puss & kram ♥
(För övrigt. Kan ni fatta att om en månad så har vi börjat julpynta. Gud så jag längtar! Första julen som en liten familj, MYS!!! ♥)
 
Älsklingen blev hela 2 månader den 30/10. Helt galet, var tog den tiden vägen? ♥
 
Vi åkte hem till Freddie och Emma en kväll förra veckan för att träffa deras lilla Lykke. Lowe kommer ha ett helt gäng med kompisar i samma ålder som honom, vilket är så himla roligt. 
Helt klart det bästa jag gjort i mitt liv. ♥
 
Förstår verkligen vad folk menar när dom säger "Vad gjorde vi innan vi fick barn?". Livet fick liksom en helt ny mening. Att leva med Lowe är helt klart världens bästa liv att leva ♥
 
Vi var på kyrkogården och satte ljus till farfar. Där är så otroligt fint under alla helgon helgen med alla ljus på gravarna. 
Sötsaken som hänger med när mamma & pappa Söndagsshoppar på Ica Maxi. Här får han hänga med på våra rutiner ;) Han kommer väl hata Söndagar sen pga detta, haha!! :D 
Men för nu är han väldigt nöjd med att få sitta i vagnen och kolla runt. 
Vi fick fnatt och skulle spela bingolotto igår. Oh well, med en kläning och trött liten bebis blev det väldigt roligt och intressant. Men Rasmus vann iallafall :D 
 
Fantastiskt fina doppresenter. 
Kläderna kommer han troligtvis ha på sig när vi ska ha dopet.
 
 Vrålåket



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0