Valborg

Hej vänner och hej våren!
Eller ja..graderna här i skåneland droppade ju ganska drastiskt kan jag tycka. Fy så kallt det blivit igen! 

Men under valborgskvällen var vädret jättefint och bra. Vi hade bjudit hem massa kompisar på grillat. Och sen tog vi oss ut till Smyge för att titta på majbålet. Vi har haft otur de sista 2-3 åren då det antingen regnat eller så har dom knappt fått igång bålet. Men i år var det fantastiskt fint och jag var helnöjd.

Kvällen fortsatte sen hemma hos oss med allsång till musik från 90-talet och framåt samt en massa skratt och snack. Så kul!! När klockan var 12 så begav sig alla hem. Jag och rasmus hoppade i säng så snabbt vi kunde, för vi skulle till Dannmark dagen efter. Men mer om det i ett annat inlägg.

(null)
Vi grillade massa gott. Bl.a fläskytterfilé och kyckling. En stor gosallad och potatisgratäng åt vi till detta. Matkoma!
(null)

(null)
Sen hade jag smackat ihop en jätteenkel med god efterträtt. Den bestod av 70% chokladmousse med kokos, grädde och bär på toppen. Samt kexrullar. 

(null)
Nästan hela gänget, Emma & Jonathan saknas, ute i Smyge. ❤️

(null)
Jag & min absolut bättre hälft. Som jag älskar den mannen alltså ❤️❤️
(null)








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0