Klipp klipp

Igår eftermiddag var det äntligen dags att klippa av barret! Tyvärr så har jag inte fått vidare fint hår nu under graviditeten, utan topparna har mer varit svinto och resten är så livlöst. Men min bästa frisör fixade det till mig och vi klippte av allt..hihi.
Men jag är så nöjd med detta korta hår nu.

(null)

(null)

(null)

(null)
En liten bild på bebisbulan fick det också bli. 


Postat av: Emm (emmebulose)

Hej Kajsa,
jag har läst din blogg ett tag och tycker att det är en fin och positiv blogg du har med fina bilder--det är roligt att följa ditt liv. Jag försökte följa dig på Instagram igår men blev blockerad (jag hade inte hunnit lägga upp några bilder ännu, så kontot kanske såg ut som en bot eller något) och tänkte bara låta dig veta att det hände. Om du inte vill att jag ska följa dig är det såklart helt okej också, och i så fall vill jag bara låta dig veta att du har en bra blogg :)

Svar: Hej. Tack för din kommentar.
Även om min Instagram är offentlig så är jag ändå restriktiv med vilka som följer mig. Ditt konto var tomt på bilder, och jag har sen tidigare haft personer med anonyma konton som följt mig, vilket jag haft svårt för. Som sagt, inget illa menat. Men jag är restriktiv och vill gärna veta vem som följer mig/ser mina inlägg.
Tack för din kommentar och tack för att du läser min blogg :)

/kram
Kajsa Holmdahl

2019-06-10 @ 21:13:30
Postat av: Emm

Tack för det snabba och välformulerade svaret--och jag tar absolut inte illa upp! Det är ditt konto och det är du som ska känna dig bekväm med det. Om det känns okej för dig, skulle du kanske kunna avblockera mig så att jag kan sluta följa dig? (Och då kan jag kanske komma tillbaka någon gång när jag hunnit lägga upp bilder och inte bara är en anonym pixelperson?) Bara om det känns okej förstås, jag vill inte tränga mig på.
Oavsett vilket så tycker jag att det är jag som ska tacka för att du tar dig tid att blogga och dela med dig av din vardag och dina tankar, och jag kommer gladeligen fortsätta att läsa här :)

2019-06-10 @ 22:07:38

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0