Gravid outfits

Att vara gravid och hitta en outfit när magen börjar bli rund och fin är ju inte alltid det lättaste. Men jag har börjat bli en riktigt fena på att hitta nya kombinationer på kläder. Speciellt när man som jag verkligen vill att bebisbulan ska synas ❤️

Här kommer iallafall några av de outfits jag trollat ihop än så länge under denna graviditet. (Har aldrig älskat tighta kläder  mycket som jag gör nu!!)

Alla jeans har har på min på bilderna är gravidjeans från H&M.

(null)
Svart tight tröja - H&M
Svart kofta - Lager 157
(null)
Klänning - Vila
(null)
Linne- Gina tricot
Fake skinnjacka- Maxi
Keps- H&M
(null)
Tyvärr svart/vit bild. 
Men tröjan är från H&M.s gravid kollektion
(null)
Kjol & tröja- Gina tricot 

(null)
Tröja- Gina Tricot

(null)
Tröja- H&M
Kavaj- second hand

(null)
Klänning- H&M.s gravidkollektion
(null)
Klänning- Maxi
Fake skinnjacka- maxi
(null)
Tröja- Gekås
Skor- Deichmann 

(null)
Samma outfit som ovan. En favis!

(null)
Tröja- Lager 157
Kjol- Gina tricot
(null)
Detta är lätt min favorit outfit. Strumpbyxorna är från Lindex gravidsortiment. 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0