Flera helger i bilder

De senaste helgerna har det verkligen hänt något varje dag! Fredag, Lördag & Söndag.. Puh! Men det är kul när det händer grejor.
Här är lite blandade bilder på allt kul :)

(null)
Vi var bjudna på middag hemma hos Filip & Maria en fredagkväll. Det bjöds på fantastisk mat. Både huvudrätt som bestod av lasagne och denna fantastiska efterrätt som var en kladdkaka med franskmaräng på. 
(null)
Jag och Rasmus njöt av en gofika på vårt trädäck. Älskar att graderna börjat stiga så smått igen så man kan sitta ute.
(null)
Alltså, kan vi diskutera snap chats nya filter. Jag skrattade så tårarna ran häromkvällen. 
Pappa, jag liknar ditt 27-åriga jag på denna bilden. Jag är sonen som pappa och mamma aldrig fick, Hahahahaha!!!!
(null)
Jag & Rasmus hjälptes åt att bygga ihop denna fina spaljén till vår clematis. Jag hoppade av lycka och stolthet över att jag faktiskt lyckats bygga något eget. Och stort plus att jag fick lov att göra i princip allt själv.
(null)
Vi har även varit och kollat på stand up. Kodjo satte upp en föreställning på Paladium som vi var och så. Vi skrek av skratt kan jag säga. 
(null)
Filip & Maria kom över en Lördag för Filip skulle fixa en kran till vår vask i tvättstugan. Jag passade på att baka en god kladdkaka till fikan.
(null)
Vi blev hembjudna till Rasmus syster på grillning. Vi bestämde att vi skulle sitta utomhus fast än man fick sitta inlindad i en filt. Nu är det vår, okej! 

(null)
Min fina syster och hennes sambo kom spontant över för att lämna en present till lillemannen i magen. Fina kläder från Newbie ❤️

(null)
Vi var och såg den sista Avengers filmen. 5 av 5 ger jag den. Så himla bra och spännande. Jag hoppas att det kommer fler!!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0