Myshelg med Aw, fisktacos & målarböcker

Hej vänner hoppas allt är bra? Här rullar livet på och vi närmar oss faktiskt våren med stormsteg. Idag när vi var ute på jobb så fick jag riktigt vårkänsla! Det har börjat knoppa sig så mycket på vår gård, och jag längtar tills allt slår ut! Stort plus att man blir så glad och lycklig när solen kilar fram igen. 

Iallafall så har jag haft en för himla trevlig helg. Det började på fredagen då vi hade avtackning för vår chef på jobb. Massa god mat bjöds det på, samt quiz och fina tal. Många tårar och skratt också.

På lördagen skulle jag hem till mamma på myskväll. Vi skulle måla målarböcker och äta fisktacos, vilket var så galet gott!!! Men det var typ bara jag som målade medan de andra underhöll sig med gamla fotoalbum.

Nästa helg väntar 1-års kalas för vårt gudbarn. Och vet ni vad, på Torsdag får jag & Rasmus reda på vem som finns i min mage. Längtar ihjäl!! 

Puss

(null)

(null)

(null)
Min snygga bordsplaceringshatt. 
"Baby mamma #1" thats me! 
  (null)

(null)

(null)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0