Firande av 1-åring

Hej allihopa!
Alltså denna helgen gick en aning för fort, om jag får säga vad jag tycker. Lite söndagsångest måste jag säga allt jag ligger inne med.

Iallafall så tog vi bilen och åkte uppåt landet igår, då vi skulle på kalas till Alfred som fyllde 1 år. Det blev ett himla trevlig kalas med goda kakor & god hembakad jordgubbstårta, my god så gott!! Alfred fick även göra den klassiska smash the cake, som barn brukar göra på deras första kalas. Det blev kladdigt! Hahah!

Idag har jag noll planer, vilket är skönt för jag är så trött idag och har sovit så dåligt inatt. Magen har bara varit svullen och i vägen, halsbrännan från helvetet väckte mig vid 3-tiden..ja keep going liksom.. Men jag tänkte mysa upp mig i soffan och rita lite i mina målarböcker som jag fått feeling för igen.

Önskar er en fin Söndag.
Puss 


(null)

(null)

(null)
Geggar runt duktigt i tårtan. Mysigt juu!
(null)
Hur gott var det inte med tårta då??!!

(null)
Köpte en ny klänning i Fredags från H&M.s gravidkollektion. Tänkte att Rasmus ska få fota mig i denna lite senare i vår när blad och blommor börjat slå ut. 

(null)
Tösen höll oss sällskap under Lördagsmiddagen. Fina fina kissen ❤️



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0