Bebismys & bebiskläder

Igårkväll var vi hembjudna till Teresia & Danne för att äta middag och titta på melodifestivalen. Supermysig kväll och extra mysig när man fick gosa med lilla Freya. Hon har blivit så stor nu och det har hänt så mycket. Så jag & Rasmus passade på att mysa extra extra mycket med henne. Längtar ju inte alls efter vår lilla knatte då liksom, haha!

På tal om lilla bebis så var jag en runda i stan igår. Det var intr meningen att jag skulle kolla på bebiskläder men det råkade bli så ändå. Så jag köpte lite pyjamaser och även dessa två plagg nedan. Mamma kallar ju den lilla för humlan. Så jag kunde ju inte låta bli när jag såg dom inne på Lindex. ❤️

Nu ska vi strax åka bort en runda till mamma och säga hej, dom kom hem från resa i Fredags så nu måste vi höra hur dom haft det.

Puss.

(null)
Denna är från 9-12 månader. Så det är lite stor, men vill köpa i lite olika storlekar så man har lite av varje sen.
(null)

(null)
Älskade lilla Freya. Så himla go är du ❤️❤️

(null)

(null)

(null)
Längtar så himla mycket till Augusti. Fast det är mysigt att vara gravid ockdå, så längtar man ju efter målet med den ❤️

Och är det någon som undrar om mitt mående nu under graviditeten, så måste jag säga, ta i trä, att jag klarat mig relativt lindrigt. Jag har mått illa mellan vecka 7-16 ,från och till. Har typ spytt 10 gånger eller nått sånt. Sen är jag bara trött, annars mår jag toppenbra och jag hoppas att det håller i sig.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0