TBT: Juni 2014

Juni 2014.
Jag avslutade äntligen plugget på komvux och fick mitt efterlängtade slutbetyg för att kunna söka in på högskolan. Jag kämpade de sista dagarna på Mc Donalds innan jag gick på semester hela Juli och sedan kom tillbaka i Augusti för att typ direkt säga upp mig..av anledningen att jag kommit in på min utbildning. ;) En magisk sommar med stora förväntningar och förhoppningar, blandat med oro och skräck för att misslyckas med det jag kämpat så länge för. 
 
Vi åkte ut till Dalabadet en kväll för att spela minigolf. Jag ska aldrig bli golfare kan jag säga, för jag är sämst på minigolf.
 
Skolan började närma sig sitt slut och jag hade några dagar i veckan som jag var ledig eller inte började förens närmre 14-tiden. Så det blev låånga sovmornar i sängen och så även frukost, mellis och lunch ;)
Jag åkte med Lotta in till Malmö för att hon skulle shoppa. Det slutade med att jag handlade massor och hon inget. Ja så kan det gå. 
Jag ser på mig själv och i mina ögon på denna bilden att detta jobbet höll på att knäcka mig totalt. Jag ville inte vara kvar mer. 
 
Äntligen kom dagen då jag kunde hämta ut mitt slutbetyg. Mattegruppen som jag gick i hade en liten avslutning där vi åkt fika och pratade om allt mellan himmel och jord. 
Det hans även men en mamma-döttrar-dag där i Juni också. 
(För det första så känner jag inte igen Rasmus på denna bilden..were is the beard?!!) Vi åkte ut till Skanör och åkt glass och gick längst kanalen. Himla fint där nere. 
Kommer ihåg att jag kännde mig så fruktansvärt snygg här och då. Jag tränade bra, åt bra och kände mig helt enkelt riktigt bra. Men liksom det syns ju, jag strålar :D 
När sommaren kommer så betyder det härliga och långa powerwalks ( som jag i skrivande stund längtar så fasligt mycket efter!).
Ännu en bild där jag kände mig så himla snygg på. Jag levde i denna toppen och det hansbandet kan jag säga. 
Jag hängde med Elli ut på en fest ute på landet. Kommer tyvärr inte ihåg så mycket av den ( nej jag va faktiskt ganska nykter)för det var bara Elli jag kände på den. Kommer dock ihåg att vi åkt sjuk god mat, för dom grillade hel gris. My god så vi åt alltså!
MIdsommar detta året firades hemma i soffan. Rasmus åkte på feber som sedan slutade i vattkoppor..jepp, ni läste rätt..Och jag var mega förkyld. Så vi satt i soffan och åt snacks och tittade på Hulken på tv. Mys ;) 
Det blev även mycket träning på Friskis. Jag var väldigt aktiv som Värd där under detta året. Och jag vet att jag fick ta mångas pass pga semester och fint väder och liknande ;) Men det som va så bra med att va värd ( inte alltid dock) det var att det alltid fanns en plats till en på passet. Om det mot förmodan inte blev fel i bokningarna och man tyvärr fick stå över sin plats..det hände några gånger det också. Men ja :) 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0