Nu är det sommar!

Hej vänner.
Det där avbrottet som blev var oavsiktligt..sånt är livet men här är jag, hej igen!
Nu är Juni äntligen här och vet ni vad, idag var min sista dag på jobb! Jag fick min grav.penning godkänd och är nu ledig fram tills lillebusen i magen tittar ut..har faktiskt semester där i mellan också. Livets liv med andra ord!
 
Denna sommaren ska jag bara njuta, så gott jag kan, även om värmen vissa dagar har tagit kol på mig på jobb. MEn nu kan jag själv bestämma vad jag ska göra och om jag ska var ute eller inte. Iallafall så är en solstol inhandlad, för den kommer jag använda flitigt om solen bestämmer sig för att kika fram mycket denna sommaren. Annars är planerna för denna sommaren att förbereda för vår lilla L.s ankomst. Jag ska fixa i hans rum, packa BB-väska, fixa lite småprylar, städa, laga matlådor och där imellan sova massor och ta lååånga sovmornar! Allt för att förbereda mig inför Augusti ♥
 
Iallafall så har det hänt massa saker sen jag sist skrev ett inlägg, så här kommer en del bilder från de senaste veckorna. 
 
Puss ♥
 
Jag & Rasmus tog ett ryck i vår trädgård och framsidan fick sig ett riktigt lyft. 
 
 
Tösen har blivit riktigt tuff sen vi flyttade in i huset.Förra året låg hon platt till marken när man skulle ta ut henne i trädgården. Nu svansar hon omkring och utforskar i sin sele. Duktig kisse!
 
Jag och Rasmus gick på bio och middagsdate med Jonathan och Emma. Vi åt varsen god hamburgare innan det var dags att se Aladin filmen. Vilken får 4/5 från mig.
 
Är lite småbesatt av min frisyr för tillfället. Jag faktiskt fått otroligt många komplimanger för den, vilket är otroligt kul och något jag inte brukar få när jag klippt mig. Med andra ord, så är den jäkligt snygg ;) hihi..
 
Denna fina människan och jag firade 12 år tillsammans den 11. Juni. Vi gjorde inget speciellt utan tänkte gå ut och käka nu i helgen istället. Så tacksam över att ha honom i mitt liv, och som framtida pappa till vår lille pojke. ♥
 
Påtal om bebis så är vi äntligen färdiga med bebisrummet. Och jag är så himla nöjd över allt, både färg och tapet känns så rätt och i färger som jag tycker om. Längtar så efter att få börja inreda lite smått. Sen får vi ju se när han behagar att flytta in..eller rättare sagt när jag behagar att låta honom sova i eget rum, haha! :D 
 
 
Vi har även varit på examensfest för bästa Sandra. Fantastiskt trevlig fest, god mat och trevlig stämning. 
 
Mina fina tjejer.
Maria, Sandra & Josse. Tack för ni finns. 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0