Babyshower #2 Presenter

Vi fick massa fina saker till lillkillen under babyshowern. Jag kan inte säga det nog för många gånger hur tacksam jag är. Helt lycklig över alla dessa fina människor vi har i vårt liv.
 
Så himla mycket fint!
 
Mycket var i mumintema. Men hallå, här sitter ju en mumintokig tjej bakom skärmen!
Hur fint var inte detta babygymmet?! Tänk när vår lillkille ligger och jollrar där i, längtar så mycket! 
Babynestet har Josse sytt. Så fint! Innertygget är där katter på, så klart. Och yttertyget är lila. Me like!
Vi fick massa fina kläder, böcker & leksaker till lillgrabben.  En jättefin stickad filt som han kan ha i sängen, samt en bok med hälsningar till bara honom. 
Jag fick även ett kit från Rituals med baktanken att jag skulle ha med det till förlossningen och första duschen efter lilla L kommit. 
Jag & Rasmus fick även en gästbok som snabbt blev fylld med fina hälsningar.
Denna har vår kompis Flisan pärlat. Hur duktig är hon inte?!!
(null)
(Originalbilden)
Och dessa små virkade conversen kan vi ju diskutera.. Herre gud så söta!
Fick en superfin Hinza väska som så klart gick i mumintema. 
Alla saker i den är muminrelaterade, haha! :D
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0