Semesterveckan

Hej vänner!
Det blev visst så att jag också tog ledigt en vecka nu när Rasmus var ledig...men I’m back! Och vilken mysig vecka vi haft tillsammans, har njutit av att ha honom hemma varje dag. 
Tänkte att vi skulle kolla på lite bilder från veckan.

(null)
Vi började veckan med att inviga lillemans rum där vi byggde en helt galet lång tågbana. Vi hade varit hemma hos mamma och hämtat mitt gamla briotåg och fick lite feeling kan man säga. Vi ska köpa ett elektriskt lok som kan köra på banan sen tänkte vi, haha!

(null)
Vi har verkligen ett guldår för bären i våra pallkragar. Vi har så mycket smultron, hallon och jordgubbar. Vi kan typ gå ut och plocka nya bär varje kväll. Så himla gott!

(null)
Jag fick feeling en dag och bakade en fantastisk god rulltårta. Rasmus föräldrar var över hos oss en runda, så dom fick smaka på den. 

(null)
Då dagarna varit så brutalt varma så har kvällstimmarna varit dom som man kunnat vara ute på. Rasmus har börjat bygga ett utekök denna veckan och jag har äntligen tagit tag i mina målarböcker igen. Så kvällarna har spenderats ute på altanen. Mys!

(null)
Äntligen fick jag hem lilla L.s filt som bästa Pau har gjort. Och på riktigt, HUR FIN ÄR DEN INTE?!! ❤️❤️
(null)
Vi åkte på roadtrip med Filip & Maria till Kåseberga och Kiviks musteri. En mysig men väldigt varm dag som avslutades med grillning hemma hos oss. 
(null)

(null)

(null)
I Lördags gick vi in i v 38 (37+0). Både jag & Rasmus längtar så galet mycket just nu kan jag säga! Och jag börjar längta tillbaka till min kropp. Inte för att den kommer vara samma som innan, men just nu så är det väldigt tungt. Och jag har bla sjukt svårt att sova på natten då jag inte riktigt får luft. 
Sen är jag väldigt nyfiken på lilleman också. Hur han ser ut, hårfärg, vikt och längd. Bara någon vecka kvar nu!!

(null)
Vi har stängt av värmen i vårt spa nu och använder den som en vanligt pool. Den har varit guld dessa varma dagar kan jag säga. Vi har satt bak våra solstolar vid poolen också, så man kan sitta och sola.  Jag har badat en gång varje dag iprincip. Och har jag inte badat så har jag suttit och svalkat mina, för tillfället, kolossalt svullna fötter..


Så, det var denna veckan det. Rasmus är tillbaka på jobb igen och ska jobba fram tills lilla L kommer.  Sen är han ledig i hela fem veckor! Jag längtar!!

Nu ska jag ta igen nattens sömn, för den har varit obefintlig i denna jäkla värmen..usch!! Ge mig höst nu, eller iallafall en dag när regnet öser ner ;)

Puss ❤️





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0