En helg med vänner

Hej på er!
Då var det Måndag och Rasmus har semester! Är jag lycklig eller? Svar: JA!
En hel vecka och vi ska bara mysa och ta det lugnt. Vi har några småsker inplanerade denna veckan bland annat bio till helgen med några kompisar och även en roadtrip till Kivik. 
 
Nu i helgen hände det massa roliga saker, förutom att Rasmus gick på semester dådå, haha! I Fredags hade vi Freddie, Emma & Linus över på tacokväll. Vi åt massa tacos, glass med varma hallon och spelade Triominos i minst 3 timmar, bästa spelet! Kvällen för mig och Rasmus avslutades senare i vår underbara bubbelpool. Det blir många kvällsdopp i den just nu. 
 
I Lördags hade vi hyrt en båt som vi åkte en tur med i Malmö kanal. Det är riktigt mysigt måste jag säga och vi hade massa fika och godricka med oss. Man åker runt i kanalen i malmö och bara myser, lyssnar på musik om man har med sig det, dricker och äter gott. Efter två timmar begav vi oss hem till Josse där kvällen skulle spenderas. Vi beställde hem thaimat och åt det på hennes uteplats där vi även satt till typ 11-tiden på kvällen innan det var dags att bege sig hemåt.
 
I går, Söndag. Lånade jag & Rasmus pappas cabe och körde en lång runda i det härliga sommarvädret, medan vi spelade Håkan Hellström på hög volym. Hans låtar ska SÅ spelas i en nercabbad cabe en solig sommardag. Vi åkte sen ut till Gislöv och tog vars en god glass innan vi begav oss hem för att starta grillen och avsluta kvällen och helgen i soffan med Pitch perfect 3. 
 
En superbra helg med andra ord.
 
 
Enklaste efterrätten men så fantastiskt god
 
Bästa spelet helt klart. Men det är bara för att jag är såbra på det, haha ;) Men freddie hade nybörjartur och vann över mig. Fast jag skyller på att Rasmus och Linus hade för många brickor kvar när spelet var slut så Freddie fick deras poäng, haha! 
 
Hela gänget redo för en båttur
 
Min bästa ♥
 
Dagens två kaptener. Här ser vi Linus.
Och Filip. 
 
Maria, Filip, Linus, Sandra & Gea
Två fina töser ♥
 
Kvällshäng
 
Så fantastiskt härligt med galet varmt då solen stod på hela tiden. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0