Babyshower #3

När jag hade min babyshower blev jag även överraskad med en grillkväll där allas respektive kom plus andra vänner också. 
 
Här kommer lite mingelbilder från kvällen. En helt fantastisk dag! ♥
 
 
Här börjar folket anlända. Rasmus och Linus fixade upp grillen där ute och satte igång att grilla korv. Under tiden stod jag, ovetandes om vilken överraskning jag skulle få, och duschade av mig gips i duschen.  
Randi & Josse.
 
Flisan med min systers vovve Harry
 
Fina lillasyster och sambon
 
Pau, Gea & Emma tar för sig av bubbel och grillad korv. 
 
 
En styck riktigt förvånad tjej kikar ut från badrummet. "Vad gör ni här?" Tänker jag. 
 
Och här får jag syn på min pappa och tänker precis samma tanke. Helt galet förvirrad!
 
Fina vänner och deras barn kom och firade med oss. Här är lilla Belle
 
Fick massa fina presenter och kramar i överflöd
 
Kvällens grillmästare, Linus & Rasmus
 
Lilla Tyra lekte runt med ballongerna som var riktigt poppis bland barnen. Men så klart, när blev ballonger inte poppis bland barn?
 
Fina Sandra & Lilly 
 
Jag & Rasmus fick en gemensam present av mamma. En gästbok för alla som kommer och hälsar på. 
 
Fina magen. 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0