Kalas & födelsedag

I Söndags bjöd jag hem på lite 28-års kalas för min och Rasmus familj. Det bjöds på ananaspaj, mjuk pepparkaka (standard på våra kalas) och frukt.

Jag fick massa fina presenter! Fick bl.a två böcker om graviditet, var av den ena har jag redan bläddrat som en tok i. Massa bra tips, om både träning & mat samt såklart om graviditeten i övrigt.
Fick ett superfint "pyssla-om-mig-själv-kit" innan lilla bebis kommer. Det innehöll nagellack, choklad, bok, kroppsskrubb. Samt så fick jag fler av mina älskade tallrikar från Ittala serien "origo".
Ett bra kalas med andra ord.

I Torsdags fyllde jag år och inte nog med att jag tagit semester från jobb Torsdag-Fredag, så fick se lilla bebis för första gången. Och så fick jag fira födelsedagen inne på Elysse med min fina sambo. Bara vi två ❤️ Det blev fondue och mys i över 3 timmar. Fick även en fantastiskt fin bukett och present på morgonen.
Lycklig lottad!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Fina su! Vad har jag gjort för att förtjäna dig?! ❤️
(null)

(null)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0