Atjooo!!

Hej på er!
Hoppas ni haft en bra början på helgen. Här skiner solen och graderna visar 7+..och jag ligger i sängen och snörvlar ihjäl.. suck alltså!
Men ja, vad ska man göra, det är såna tider just nu och många av barnen på jobb är sjuka. 
Sen har jag typ världens sämsta immunförsvar för tillfället också känns det som. 
 
Iallafall så var planen för idag att träffa Teresia & Daniel och deras lilla Freya, och äta middag tillsammans. Men de planerna fick tråkigt nog strykas nu. Så jag ska bara ligga här i sängen och tycka synd om mig själv, äta salta S och titta på youtube. Där imellan ska jag snyta mig..Hahah!
 
Ha en fantastisk Lördag, och hoppas att ni är friska och har solen hos er så ni kan gå ut och njuta.
 
Puss ❤️
 
(null)
Magen har börjat komma fram lite nu tycker jag. Gick in i vecka 15 (14+0) idag. Spännande! 
 
(null)
Vi har fått lite vårtecken ute i trädgården, bland annat några fina snödroppar. Kämpa nu våren!
 
(null)
Igår hade jag verkligen noll aptit. Så jag gjorde i ordning en riktig god frukttallrik, som jag satt och mumsade i mig. 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0