Första advent

Hej!
Då var December här. Denna hösten har sprungit iväg och jag har inte alls hängt med. Vadå, är det bara 1 månad kvar av 2019?! Sjukt! Jag har bara suttit hemma i soffan, ammat en bebis och kollat på massa filmer liksom, haha! 

Idag var det även 1.a advent och som vanligt, enligt en tradition sen 2013, så hade vi adventsfrukost här hemma hos oss med kompisar. Alltid lika gott och mysigt. Sen bestämde jag & Rasmus oss för att ta Lowe vagnen och promenera ner till stan för att kolla in julskyltningen. 

Kvällen har sen spenderats med att äta en riktigt god middag, bada & natta bebis och sen slökolla tv samtidigt som man moffade i sig en god chokladtomte.

Veckan som kommer är väl något hektisk, så jag njuter medan helgen varar. 
Planerna är:
-Träffa Elli för en fika
-klippa mig
-Gå på aw med kollegor från jobb
-Baka till dopet
-Fixa fruktfat till dopet
-Hämta tårtor till dopet
-Ha dopet..

Och där i mellan ska jag hinna andas och njuta av nuet. 

Men nu ska jag bädda ner mig i sängen där Rasmus redan sover. Och Lowe sussar så gott bredvid i sin säng. 

SÅ mycket kärlek jag känner för min lilla familj. ❤️ 
Puss
(null)
Årets adventsljusstake. Enkel, men jag blev väldigt nöjd.
(null)
Adventsfrukost hemma hos oss, fina grejor!

(null)
En liten lussetomte redo för adventsfrukost 
(null)

(null)
Alltså, att DU är min och din pappas. 
Jag älskar dig så obeskrivligt mycket ❤️
(null)
Såhär fin var man när man var på 18-års kalas i går. 






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0