Vi gick in i v.40

Måndag och ny vecka.
Kan ni fatta att jag gick in i v 40 i Lördags, hallå liksom?? Vart tog tiden vägen, det var ju nyss December och vi fick reda på att jag hade ett litet pyre i magen! 
 
Snacka om att 9 månader rusade iväg. Och allt jag tänker är, men vad har jag gjort dessa månader? Man får verkligen gå tillbaka i arkivet och kolla för att minnas!
 
Iallafall har helgen och veckan som varit varit bra. I Lördags låg jag och Rasmus i sängen typ hela dagen och bara chillade medan vi kollade på diverse roliga youtubeklipp. Sånna dagar är riktigt härliga tycker jag! Och på kvällen hade vi blivit utbjudna på restaurang av Rasmus föräldrar, mys på det!
 
Och igår fixade vi lite här hemma. Rasmus hade beställt hem utskrifter från vår gravidfotografering, och nu hänger dom i fina ramar ovanför sängen. Jag är kär i dom bilderna! Sen fyndade vi även ett nytt vardagsrumsbord på Facebook, i vit marmor!! Jag är dubbelt upp kär i det bordet, haha!
 
Annars då, vad bjuder denna veckan på? Ja, jag hade ju hoppats på en bebis innan Fredag då vi har BF, men jag tror att lilla herrn är tidsoptimist och stannar minst en vecka till. Så jag får underhålla mig här hemma i mellan powernapsen. Är så sugen på att baka, men vet inte om jag fixar det med foglossningen som nu har knackat duktigt på dörren...Men det löser sig på något sätt.
 
Ha en fin vecka iallafall så hörs vi.
Puss
 
(null)
Oxfilé med klyftisar & bea. Hur fint?
 
(null)
Bebis i magen är färdig och operation vräkning är påbörjad. Ut nu unge, jag vill ju gosa med dig ❤️
 
Jag är så otroligt nöjd med dessa två bilder, så dom fick pryda vår vägg i sovrummet.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0