TBT: Augusti 2014

Jag gick igenom alla åren jag bloggat och kollade igenom Augusti månad. Av någon anledning så är jag sämst på att blogga i just denna månaden och jag har noll aning om varför, haha!
Men iallafall här kommer en TBT för Augusti 2014. Denna månaden hände två stora saker i mitt liv :D 
 
 
 
 
Augusti kom och jag blev som vanligt besatt av hösten igen och ville mer än något att vädret skulle slå om till regn och rusk. Ville gärna att bladen på träden skulle ändra färg också. Men nej, jag gick i tjocktröjor och svettades som en tok. Haha!
Jag träffade Lotta en dag för att äta god frukost på Systrar & Bönor. 
Deras frukosttallrik är riktigt god!
 
Jag sa äntligen upp mig från Mcdonalds!
 
Och DETTA var anledningen till min uppsägning. Lyckligare kan man inte vara! Kommer aldrig glömma den dagen. Jag och Pau satt hemma i hennes trädgård och fikade. Hennes vovve sprang runt och lekte för fullt. Jag satt gång på gång och uppdaterade hemsidan med antagningsresultaten. Tillslut dyker denna bilden upp framför mig på skärmen och jag tystnar i en mening när jag pratar med Pau, tittar upp på henne och säger helt chockat "Jag kom in". Sen står vi båda två och typ skriker av lycka i i trädgården innan jag ringer hela familjen för att berätta nyheten..På kvällen skulle jag jobba och bad direkt om uppsägningspapprena. Lycklig tjej!!
 
Sista passet jobbat. Jag kan erkänna så mycket som så; att när jag stämplat ut och bytat om så tog jag med mina jobbskor och slängde i vår soppress..Va jag feed up eller ;) Fast mest lycklig. Dunkade musiken högt högt i bilen på vägen hem den kvällen och kastade mig i Rasmus famn när jag kom hem sen. Freedom!!
Jag träffade dessa tre donnorna en dag för lite tjejkväll. Sjuk tanke att två av dom precis blivit mammor och jag blir mamma vilken dag som helst nu ♥
Här har vi då ett standard mellis för mig i Augusti 2014. Så himla gott med varma mackor. 
 
En dag gick jag igenom alla mina dagböcker. Många hemlisar, kärlek och suuuperstora tonårsproblem!
 
Jag jobbade som funktionär nere på Friskis och vi stod för första gången på Palmfestivalen för att promota oss själva. Får jag skryta så var hela idén min faktiskt ;) 
 
Vi var hemma hos Linus och hade filmkväll en regnig Lördag. 
 
 
Och  Augusti 2014 avslutas med två härliga selfies på moi.
Den sista är från dagen då högskolan började och jag var supertaggad och skitnervös!!
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0