Energin på topp!

Hejsan hoppsan!
Då var det ny vecka igen och efter en bra helg så är energin på topp, även om jag känner mig tung och otroligt trött i kroppen för tillfället.

Iallafall så har helgen innehållit två rundor på Gislövs marknad och middag med vänner samt en liten road trip med Rasmus där vi hittade ett ödehus. 

Denna veckan är det fokus på att vila känner jag, då jag har stört ont i ryggen/bäckenet. Så jag ska bara småpula här hemma och ligga i sängen och kolla youtube på datorn. På Tisdag kommer dock Teresia, Danne & lilla Freya hem till oss på middag, vilket ska bli riktigt trevligt!

Ha en fin Måndag.
Puss 


(null)
En lycklig Tyra som struntade totalt i att det regnade och rusade runt bland karusellerna. 

(null)
Rasmus fick åka en runda i berg och dalbanan med Tyra.
(null)
Jag köpte dessa övergulliga kläder ute på marknaden. Mössan är jag totalt förälskad i!
(null)
Så förälskad att jag var tvungen att matcha ihop en outfit till lilleman. Längtar tills hösten/vintern när detta kan användas. 
(null)

(null)
Två bilder från ödehuset/sommarstugan som vi hittade ute i skogen.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0