Hej April!

Hej på er! Och hej April!
Våren gör sitt intågande. Och igår visade termometern hela 15 grader i skuggan! Och i dag är det minst lika varmt. Man kan inget annat än att bli lycklig. Sen är det snart påsk också och lite ledighet, det tycker vi om.
 
Här kommer ett gäng bilder på vad som hänt den sista tiden.
 
(null)
Min syster och hennes sambo har köpt en liten valp. En liten Harry. Åkte upp till dom samma kväll han kom hem för att gosa lite. Vilken sötsak!
 
(null)
Herromveckan bjöds det på extra god fredagsfika. En på jobb skulle gå på grav.ledigt  så det bjöds på god kaka och ett personalrum fullt med godis. För övrigt så brukar vår Fredagsfika  vara höjdpunkten på veckan. Och speciellt sen min kollega börjat köpa med sig Nutella. Hur goda blir inte mackorna då liksom?!
 
(null)
Jag & Rasmus hade datenight och gick på bio för att se den nya Marvel filmen. 5/5 stjärnor och jag längtar som en tok till sista filmen kommer ut nu i April. Senare avslutade vi kvällen på en av våra restauranger här i stan.
 
(null)
Lilla magen väger förfullt och jag känner honom sparka rundor där inne, vilket är en helt galen känsla. Längtar verkligen tills Rasmus känner första sparken. Det börjar stundtals bli svårt att hitta något i garderoben att ha på sig. Det blir gärna samma kläder hela tiden, vilket jag tycker är skittråkigt. Har beställt hem lite mammakläder från H&M, men där är inte mycket som är snyggt. Iallafall så är detta en outfit som jag kommer bära mycket i vår. Linnet är från Gina tricot så jag tänkte kanske köpa på mig fler sånna. 


Postat av: Linda

Grattis till graviditeten ❤️Saknar dig på
Youtube hoppas du lägger upp något snart där

Svar: Tack så mycket. <3 Just nu så vet jag inte om jag kommer tillbaka till youtube, intresset finns inte riktigt där. Men man vet aldrig vad jag får för mig under mammaledigheten:D Kram <3 <3
Kajsa Holmdahl

2019-05-08 @ 11:45:39

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0