Luciaformen v 1

Då har en vecka på Luciaformen gått. Och vilken vecka alltså.

Mat, mat & mat!!

Måndagen började med en megafrukost som jag inte förstod hur jag skulle få i mig. Men det gick tillslut ner. Lika så lunch, mellisar & middag. Somnade vid typ 21-tiden helt utslagen, Hahah!
Sen har veckan fortsatt i samma anda. Jag har tränat mina tre gympass, käkat mat och bara tagit det lugnt. Jag känner nu efter denna veckan att jag börjar landa i allt, då jag researchat som en tok. Så från fredag & fram till idag så har jag landat, och även tagit mig igenom en godisfri helg, som bara bestått av 2 cola Zero & några läkerol yup (vilka jag inte kommer äta igen..besökte toan liiite för mycket efteråt....). Jag är så nöjd!

Idag har jag spenderat dagen med att gå på loppis och fynda ett superfint fondueset för 60:-, tackar! Sen har jag & Rasmus haft en riktig chillkväll. Handlat lite inför veckan, och sen har jag stått och lagat mat medan han redigerat bilder. Mys!


Nu är det hopp i säng. Natti natti och sov så gott, eller god morgon på er som läser detta i morgon ;)

Puss

(null)
Första frukosten i Måndags, så himla mycket! Med det var riktigt gott och slank snabbt ner tillslut.  

(null)
Mellis framför livestream med våra coacher på refitness.  

(null)
En måltid i veckan som inte föll mig i smaken alls..Fick kväljningar av den..haha!

(null)
En måltid som föll mig i smaken däremot. Så gott!

(null)
Lyxade till det i lördags och gjorde paj med samma ingredienser som havregrynsgröten. Åhh min Gud så gott!! Nya helgfrukosten!
(null)
Här är mitt fondueset från loppisen. Jag är så nöjd!

(null)
Matlådor för de komma de 2,5 dagarna. Ja det är massor med mat, men jag lyder coacherna och tror på mitt kostschema.
Laga, tugga, svälja, diska..
Hahah!!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0