Sushi

Tjena hej!
Jag kom nyss innanför dörren, PUH!! Stängde på jobb nu ikväll, och tänkte unna mig själv & Rasmus sushi till kvällsmat, bara för att liksom. Men hela Trelleborg ville också ha sushi ikväll, så det blev en liten väntan. Men det var det lätt värt, godaste sushin!!
 
Idag började jag inte förens 9, som varje Tisdag. Älskar dessa "sovmornar", även om jag går från jobb sist av alla. Så i morse blev det långfrukost, smink & massa mys!! Guldkant i vardagens tråkiga lunkande.
 
Nu ska jag hugga in på mina 8 bitar sushi och en cola Zero.
Ha en finfin kväll!
Puss ❤️
 
 
(null)
Är igång med träningen igen, tjoho så skönt!
 
(null)
Smink & NOCCO cassis, två av många bra saker i mitt liv.
 
(null)
SUSHI!!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0