Onsdag 7.e Mars

Hej och god morgon!
Efter en veckas sjukdom är jag fit for fight igen. Segaste förkylningen jag varit med om måste jag säga! Jag fick så härliga glädjerop av barnen i Måndags när jag steg in på jobb igen, det är sånt som gör det här jobbet lite extra bra.
 
Ja, annars rullar livet på som vanligt. Helgen var mysig trots att jag fortfarande var lite halvkrasslig. Men i Lördags blev det middag på Pinchos & bio med mina tjejer. Vi skulle äntligen se sista Fifty shades filmen, och det var riktigt bra! I Söndags åkte jag & Rasmus in till Emporia för att shoppa lite. Jag köpte en ny vårjacka som jag velat ha väldigt länge, hittade även lite tröjor. 
 
Så det var helgen, nu ska jag sminka mig lite snabbt och sen ut och skrapa rutorna på bilen.....ge mig VÅR!! Påtal om vår, så är det 40 dagar tills vi flyttar in i huset idag ❤️ Längtar! 
 
Ha en fin onsdag (lillördag)
Puss 
 
(null)
 
 
(null)
Min nya jacka. Jag är kär i den!!
 
(null)
Mitt fejs i Lördags. Körde för engång skull på en naturlig sminkning.
 
 
(null)
Biosnacks



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0