Veckan bara rullar på. Men jag är glad ändå.

Hej finisar, läget?!
Hoppas er vecka har börjat bra, och fortsatt likadant. Med mig är det super bra! Jag har sovit i åtta timmar i natt och känner mig riktigt pigg och taggad på denna dagen. Och det är väl tur, för i dag händer det, för utom jobb mellan 8-16, massa andra roliga saker. Jag ska bl.a klippa mitt risiga barr! Verkligen på tiden kan jag säga..inte klipp det sen i Oktober..hehe..Så vi får se vilken frilla det blir idag, är sugen på att klippa av det en bit.
 
Nu ska jag iallafall dricka upp mitt kaffe, sminka mig och sen byta om. Sen drar jag och jobbar lit. På tal om jobb, så har jag på Fredag, redan jobbat i tre veckor!! Och i förrgår fick kag äntligen min sista kurs godkänd! Så nu är alla kurser färdiga! Tjoho!!
 
Puss & ha en fin dag ❤️
 
(null)
Outfiten i helgen var denna.
Jeans från Gina +skärp & en blus från Vero Moda. 
 
(null)
Detta slitna barr ska få sig ett ordentligt klipp idag!
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0