Ny vecka, sista i skolan.

Hej finisar!
Då var det ny vecka och även den sista i skolan. Idag väntar det examination av den sista uppgiften för kursen. Jag är grymt nervös måste jag säga, mest för att man ska prata för hela klassen..men det är bara att göra!
 
I morgon ska jag laga så galet mycket mat, typ 5-6 pajer. Tänkte även baka någon form av källarfranska att frysa in. Bakar helt för lite!
 
Iallafall så var jag i väg och handlade allt till festen i går. Jag höll på i tre timmar, men det var mest för att allt inte fanns på ett ställe..hehe. Men nu är jag typ färdig, ska bara köpa läsk och godis också. Puh!! Men jag längtar så grymt mycket tills på Fredag och på Lördag. :D
 
Men ni får ha en fantastisk dag allihopa. Här ser det ut att bli fint väder, och jag som ska sitta i ett klassrum hela dagen ;)
 
Puss ♥
(null)
Igår kände jag mig lite fab, och körde på både läppstift och en brun sotning. 
 
(null)
Efter kvällens skivstångspass satt det fint med kyckling, ungsbakad morot och grönsaker (och bea..hihi). FINT!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0