Livet rullar

Tjena hej!
Dagarna bara försvinner! Men så är det väl när man jobbar kan man tro? Iallafall så gick jag kn på andra veckan på jobb igår, och det känns sjuktbra. Jag trivs verkligen, både med barn & pedagoger! 
 
Iallafall så firade vi pappa i helgen med käk på Casa blanca och efter det blev det spontan bowling, så kul!! Sen har helgen rullat på och saker händer och händer inte. Men så är ju livet eller hur.
 
Iallafall så tänkte jag slänga in några bilder från de senaste dagarna. Sen ska jag hoppa in i duschen och sen rakt nerbi sängen! (onsdag i morgon ;) )
 
Puss ❤️
 
(null)
Har börjar planera så smått på jobb. Fixat eget material till mina samlingar & grupper. Kul!
 
(null)
Ja, jag vann ju inte. Men SÅ himla kul!
 
(null)
Klickade hem denna finns tygkasse i går. Fick ett presentkort på muminboden av min kompis Flisan i examenspresent. 
 
(null)
Planering av flano saga. Vi ska prata om färgerna :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0